....hahaha.......ekhem
Nov. 12th, 2007 05:24 pmNa pocieszenie za to pani poinformowała nas, że matura rozszerzona z tego wspaniałego języka nie dorasta do pięt olimpiadzie. XD Więc może to nie my jesteśmy tacy głupi, ale poziom zawyżony. ;) No i człowiek jakoś nabrał nadziei i bardziej optymistycznego spojrzenia na to odległe jeszcze (na razie) wydarzenie. XD
Poza tym dzisiaj ogłoszony został plan klasowej wycieczki do stolicy (co rok tak jest od kiedy zaczęłam w ogóle chodzić do szkoły XD _^_). Zawiera on:
- zwiedzanie Powązek (ojej, bo przecież żaden z nas jeszcze nigdy tam nie był - jak miło, zwłaszcza że wycieczka odbędzie się 12 grudnia),
- "Pastorałkę" Schillera w Teatrze Polskim (niby fajnie, że sztuka, że nie kolejny musical i w ogóle, ale jakoś nie mam ochoty na oglądanie "Pastorałki" - nie było nic bardziej, hm, oryginalnego?)
- zwiedzanie Muzeum Sztuki Współczesnej (czy jakoś tak), a dokładniej wystawy "Okiem malarza, językiem poety". Zasadniczo nie należę do fanów sztuki współczesnej, ale na takiej wystawie jeszcze nie byłam, więc może nie będzie źle. No i zawsze to lepsze od Wystawy Zastępczej[TM], czyli ewolucji w Pałacu Kultury.
- no i ostatni nieodłączny punkt programu, czyli McDonald's albo Promenada. Szczerze pragnę, by ta druga wersja miała miejsce. Po Maku mi nie zależy w najmniejszym stopniu, za to na centrum handlowym z Empikiem.... Cóż, to chyba oczywiste. XD (PLiO, PLiO~!)
Jeśli chodzi o M&A... Wciąż oglądam Darker Than Black, myślę, że skończę w tym tygodniu, potem chcę dokończyć BECK'a, a potem... Hm, zastanawiam się nad Wild Adapter Minekury, Ouran HSHC (manga) i tym Oofuri (czy jakoś tak;). Ach, poza tym wczoraj przeczytałam 8 tom i 2 rozdziały z 9 tomu Loveless'a (jedno mam do powiedzenia - Seimei to przystojny psychol XD).